woensdag 6 februari 2013

Een vreselijke fijne puinhoop!

Maandagavond gaf ik de tweede les van een gloednieuwe cursus. Het is een vervolg op de basis cursus Tekenen en Schilderen die ik al een aantal keer bij de Muzelinck gegeven heb. Voor mij dus net zo nieuw als voor mijn 13 cursisten. De komende lessen gaan we mixed media technieken ontdekken en leren... En dat betekend 'puinhoop en chaos op de werktafel'
Kijk hier nou hoe heerlijk dat eruit ziet! De snippers, kwasten, rijst, koffie, touw, kralen en knopen vlogen over tafel om uiteindelijk met een klodder gelmedium te landen op het werkstuk...
En dat leverde hele mooie in lagen opgebouwde werkstukken op! Ik kan je zeggen, dat ik blij verrast was met de resultaten! 


Probeer even om de glimmende plekken heen te kijken... sommige werkjes waren nog nat.

















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen