vrijdag 1 maart 2013

Er werd gedript, gekleid en gespoten...

...en hoe! Verfspatten vliegen door het schilderatelier. (Maandagavond geef ik cursus Tekenen & Schilderen bij de Muzelinck.) 
De één schildert met beleid, de ander werkt impulsief. Met 13 deelnemers krijg je 13 verschillende kunstwerken aan het einde van de les. Geweldig leuk om die verschillen op een rijtje te zien. Ik heb een blok van 3 lessen met mixed media technieken gegeven en zie hieronder de resultaten! (Ik heb niet van alles een foto helaas... dus als je als cursist je eigen werkje mist in deze serie... dan is dat niet omdat het niet goed genoeg was!! ;-)
Drippings á la Jackson Pollock 



Mixed media op doek gemaakt door Theo
 Hieronder een aantal schilderijtjes met reliëf. (ondergrond van modelleerpasta)




Afgelopen maandag hebben we sjablonen gemaakt die we vervolgens op canvasboard gespoten hebben.  Ik had gelukkig 2 lokalen tot mijn beschikking... Het 'snijlokaal' en het 'spuitlokaal'. Het stinkt natuurlijk enorm als je binnen spuit. Niet alleen de schilderijtjes werden gespoten, ook onze handen werden ware kunstwerken... daar hebben we de hele week nog plezier van... 







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen